Het Albert Heijn Sleutelfestijn

Voor AH Melick heeft PanSign Communicatie de AH Sleutelfestijn campagne ontwikkeld.

In nauwe samenwerking met Rob Geraets van AH Melick is een unieke campagne rondom het 10 jarig bestaan ontstaan. Lees onderstaand het verhaal van de klant.

​Rob Geraets
ondernemer; AH Melick

Na veel vergaderen intern in onze organisatie kwamen we tot dit idee, het moest iets zijn wat nog niet eerder had plaatsgevonden daar het ons jubileum betrof van het 10-jarig bestaan van de supermarkt. Het idee is geboren aan de hand van het vroegere tv-progamma / quiz van Willem Ruis, nl. het openen van een kluis met daarachter een prijs. Dit hebben we samen in nauw overleg met PanSign verwerkt tot onderstaande actie. Mijn complimenten naar PanSign toe voor de accurate en snelle uitwerking van het idee, deze gehele actie is op een vakkundige en professionele wijze neergezet. PanSign krijgt van zowel onze klanten als diverse collega's en fabrikanten uitsluitend zeer positieve reacties op deze zeer ludieke actie. Hopelijk draagt dit succes bij om over 10 jaar weer een geweldige actie te bedenken.