Voor Sannen Adviseurs heeft PanSign een intensief traject doorlopen met zowel directie als personeel om Sannen Makelaardij en De Hypotheekshop Venlo een moderne en sterke nieuwe identiteit te geven. De oude benamingen van het bedrijf, actief in de makelaardij, taxaties, hypotheekverstrekkingen en verzekeringen, waren net meer van deze tijd. Door goed te kijken naar de markt en goed te luisteren naar de klanten én het personeel is besloten om de naam Sannen Adviseurs te introduceren. Eén loket, één uitstraling voor alle diensten die Sannen Adviseurs aanbiedt. Eenvoudig te herkennen en met de 4 pijlers van activiteiten sterk in beeld.
Onderstaand een overzicht van uitwerkingen als gevolg van deze full service opdracht:
• Aangepaste bedrijfsnaam met nieuwe ondertitel
• Nieuw logo dat strak is doorgevoerd in alle huisstijl uitingen
• Nieuwe gevelbeletteringen in Venlo (inclusief aanpassing gevelpui) als ook in Panningen
• Nieuw drukwerk
• Een compleet nieuwe kantoorinrichting (in ontwikkeling)
• Nieuwe makelaardij borden
• Nieuwe advertentie-stramienen opgezet voor de makelaardij
• Nieuwe vormgeving websites voor zowel de makelaardij als de taxatie-afdeling
• Idee, ontwikkeling van nieuwe verhuisdozen
Al met al een hele mooie full service case waarbij Sannen Adviseurs na deze doorvoeringen merkbaar van profiteert.