PanSign heeft voor de Rabobank Peel en Maas een campagne ontwikkeld rond het thema 'altijd bereikbaar, dat is het idee...' Vanwege de toestroom van telefoon en mail was het noodzakelijk om een splitsing aan te brengen tussen particulier en zakelijk verkeer. Daarnaast doen steeds meer mensen zaken met de bank via internet. Met ander woorden: altijd bereikbaar, dat is het idee... Om zoveel mogelijk mensen te bereiken in een zo kort mogelijke termijn is een ludiek actie ontwikkeld in de vorm van een oranje telefoon. Deze zijn in XL formaat rondom alle pinautomaten gemonteerd met het idee dat iedereen wel een of twee keer per week geld opneemt bij een pinautomaat. Op deze wijze heb je al snel een heel groot bereik. Daarnaast zijn brochures, advertenties en 'mini-formaat papieren telefoontjes' ontwikkeld die de mensen in de portemonnee kunnen stoppen. Zodoende hebben ze de gegevens van hun eigen bank bij de hand. Rabobank altijd bereikbaar, dat is het idee...
Nieuw: Als extra zijn in Beringe, Koningslust en Grashoek speciale muurfolies verwerkt. Dus een sticker die rechtstreeks op de muur is geplakt.